Mountaineer

این وبلاگ فقط به دلیل پیشرفت و ترویج کوهنوردی تشکیل شده و هیچ اهداف دیگری نخواهد داشت.

Mountaineer

این وبلاگ فقط به دلیل پیشرفت و ترویج کوهنوردی تشکیل شده و هیچ اهداف دیگری نخواهد داشت.

آخرین خبر از عباس جعفری: نپالی ها امیدوارند

آخرین خبر از عباس جعفری: نپالی ها امیدوارند . 
                
  به گزارش خبرگزاری محیط زیست ایران هم اکنون رادیوی سراسری نپال هر چند لحظه یک بار مشخصات عباس را اعلام کرده و از مردم محلی می خواهند در صورت یافتن نشانه ای از او به گروه های جستجو اطلاع دهند

آخرین خبر از عباس جعفری: نپالی ها امیدوارند . 
                
  به گزارش خبرگزاری محیط زیست ایران هم اکنون رادیوی سراسری نپال هر چند لحظه یک بار مشخصات عباس را اعلام کرده و از مردم محلی می خواهند در صورت یافتن نشانه ای از او به گروه های جستجو اطلاع دهند.
از صبح امروز تلویزیون نپال نیز چندین بارتصویر عباس را نشان داده و برای یافتن او از مردم این کشور استمداد طلبیده است.
فرخنده صادق، همسر عباس که در این سفر همراه او واز نزدیک شاهد حادثه بوده است، صبح امروز با بستگان خود در تهران تماس گرفته واز تلاش گسترده تر گروه های نجات برای یافتن عباس خبر داده است.
گزارش دیگری حاکی است که عصر دیروز یک گروه سه نفره مرکب از دو متخصص رفتینگ و یک کوه نورد برای کمک به گروه های جستجوگر از ایران راهی نپال شده و نیمه شب دیشب موفق شده اند خودرا به حوالی رودخانه "تریشولی " محل وقوع حادثه برسانند .
عباس جعفری اکوتوریست، کوه نورد و عکاس نامدار ایرانی از دوشنبه گذشته در چین کایاک سواری در رودخانه تریشولی نپال به دام یک گرداب افتاده و مفقود شده است. قایق او دیروز در نزدیکی مرز چین با نپال پیدا شد، اما با وجود جستجوهای گسترده هنوز نشانه ای از خود او پیدا نشده است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد